piątek, 10 czerwca 2011

Gocha

Małe święto Narcyza

Moja mama niespodziewanym telefonem raczyła mi przypomnieć, że mam dziś imieniny. Nie przywiązuję specjalnie wagi do tego wydarzenia, ale skoro już bloguję, to czemu się nie ponapawać.

Najbardziej podziwiane przeze mnie Gośki:

Aktorka Maggie Cheung



sprzedawczyni w sklepie w zabawkami w Małej Brytanii (normalnie jak ja w pracy :mur)



mjr Margaret "Hot Lips" Houlihan



Prosiaczek często nazywa mnie Hot Lips :D

pisarka Margaret Atwood
Serdecznie polecam "Kobietę do zjedzenia".



śpiewaczka Małgorzata Walewska


królowa Małgorzata de Valois
Postać i książka, film trochę mniej.


aktorka Maggie Smith



Gosia Andrzejewicz
Hehe, żartowałam, pies ją drapał :D

Wszystkiego najlepszego wszystkim Małgośkom!





Miałam też pomysł, żeby nagrać jakąś piosenkę z moim imieniem w tytule, ale mój wątpliwy talent się na mnie wypiął (a może po prostu jestem zmęczona) i cokolwiek próbowałam, wychodziło jak jedno wielkie G (nie mylić z punktem G). Wzdech. Ale chyba głupio się przymuszać w imieniny, c'nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz